fredag, december 15, 2006

Test Photoshop CS3

I dag frigiver Adobe Photoshop CS3 i en betaversion, og vil blive tilgængelige på Adobe Labs i løbet af dagen, skriver Adobe i en pressemeddelelse. Betaversionen vil både være tilgængelig til Windows XP og Vista.

Dog er testen ikke for alle, det er kun brugere af Photoshop CS2, Adobe Creative Suite 2, Adobe Creative Suite Production Studio, Adobe Design Bundle, Adobe Web Bundle eller Adobe Video Bundle, som har en gyldig licens.

Hjemmesiden Photoshopuser har prøvet den nye version af Photoshop og kan lide det de ser.

Den nye version af Photoshop forventes på markedet engang i 2007.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har ikke photoshop, men jeg havde da ingen problem dem at gå ind og hente betaen af CS3

ttander sagde ...

Jeg kan se at jeg også sagtens kan hente beta versionen uden at skulle oplyse en licens nøgle.

Men Adobe skriver følgende i deres pressemeddelelse "To utilize Adobe Photoshop CS3 beta, customers require a serial number from either Adobe Photoshop CS2, Adobe Creative Suite® 2, Adobe Creative Suite Production Studio, Adobe Design Bundle, Adobe Web Bundle or Adobe Video Bundle.".

Så jeg går ud fra at man skal bruge den når man installere. Jeg har ikke nået at prøve det endnu.