lørdag, august 19, 2006

Lav et elegant fotostudie skud

Jeg har fundet 2 rigtige gode guides som kan hjælpe dig med at få dit billede til at ligne et elegant fotostudie skud. Nederst i denne post kan du mit resultat. Du er velkommen til at komme med en kommentar til mit billede.

De 2 guides er på engelsk, men de er nu meget lette at forstå.

Den første guide fortæller hvorledes du få klippet en ting ud af et billedet, således du kun lige får den ønskede ting med. Dette gøres ved hjælp af enten Layer Maks eller Quick mask. Begge metoder bliver beskrevet. Du finder guiden her: The Masks.

Den anden guide forkalere hvorledes du gør dit kedelige billedet af en ting til et elegant fotostudie skud. Du finder tutorialen her: The Elegant Studio Shot.

Her er billedet jeg startede med.


Her kommer mit resultat.


Ingen kommentarer: